tisdag 28 juli 2015

Åka tåg

Idag har jag åkt tåg till Malmö. När tåget närmar sig Eslöv visar det sig att all trafik mellan Lund och Malmö står still. En person har hamnat på spåret och dött. Tragiskt och ja, en blir ju orolig för hur länge vi får stå still. Men jag hade tur, det rullade på snabbt och tåget blev bara 25 min försenat! 

Jag åkte till Malmö för att kunna åka tillbaka till Jönköping ihop med Sandra och barnen. Hon får inte lyfta något tyngre än Knut nu efter snittet så då var det inte lätt att åka tåg själv med vagn, packning och två barn. Så idag har jag åkt massa tåg, men det gick ju bra!

Barnen har haft en heldag med pappa och det har gått fint. Jag trodde inget annat heller, nu när Milton inte ammar kan det nog vara skoj med lite omväxling från mamma haha. Det känns skönt att kunna lämna över ansvaret nu och vara lite fri. Det är så himlans skönt att nätterna har gått så pass smärtfritt också, nu när jag inte ammar mer. Yey!!

Köpte två nya nappar. Så skoj ju! En som det står ljuddämpare på och på den andra står det let me take a selfie! ;)

Inga kommentarer: