torsdag 9 juli 2015

Kök och Knut

Idag var jag med mamma på Ikea för att beställa kök. Vi fick väl hjälp strax innan 13 och vi kom dit vid 10. Haha men han som hjälpte oss var bra och snabb så det flöt på smidigt. Jag tror det kommer bli toppen men ska bli spännande att se hur allt blir i sin helhet. Speciellt bänkskivan som vi bara kunnat se en liten provbit av. Men snart så börjas det rivas och byggas!

Idag har jag också fått besked om att jag är antagen till sjuksköterskeutbildningen. Jag trodde ju att jag skulle komma in men en är ju aldrig riktigt säker såklart. Skönt att veta hur det blev och nu måste jag bara ladda för att klara av allt plugg. Hujedamig!

Och lille Knut har jag träffat nu. Så liten och pluttig och sover mest! Sötnosen! 

Någon dag ska jag ladda över kamerabilderna från Öland också. Vi hade en fin semester med strålande sol i princip hela vecka. Perfekt!



Inga kommentarer: