fredag 24 juli 2015

Vegansk brownie

Idag började vi dagen med att tvätta och sedan åkte vi iväg för att checka lite saker inför renovering. Vi har nog kommit fram till det mesta nu med golv, toalett, kök, hall och väggar. Men vi får se hur många gånger vi hinner ändra oss.. Haha

Sen for Christopher iväg för att spela spel medan jag och barnen har roat oss med att handla lite, gå till lekparken, handla lite till, baka, gå ut med hundarna och äta. Vi bakade en vegansk brownie och jag höll på att blir tokig på mig själv. Jag hade gått extra till en annan affär för att köpa mjölkfri choklad, men så köper jag för lite choklad. Jag löser det genom att halvera receptet, men varannan sak jag lägger i lägger jag i fel mängd. Meen till slut med det rätt och den verkade bli ganska bra ändå! Den ska ätas imorgon!

Nu har jag precis lyckats natta båda barnen ensam. Milton ammade senast igår natt nämligen, men han tar nappen nu så bra när han är trött, vilket hjälper supermycket ju. Himlans smidigt att han fattade poängen där. Nu får vi bara se hur det går inatt, om det räcker med kramar och nappen!





Inga kommentarer: