torsdag 8 september 2016

Det var ett tag sen sist

Hej hej!
Ibland blir jag sugen på att också bara skriva ner saker jag tänker på eller vad som har hänt under dagen. Två av mina svägerskor har börjat blogga lite så jag tror jag har blivit inspirerad. Jag funderade på att starta en ny blogg, men det kändes ju väldigt seriöst. Den här latcho bloggen men väldigt konstiga inlägg i historiken får duga tills vidare! Får jag feeling ofta kanske det är skoj att starta upp något nytt?

Idag fyller Milton hela två år! Fantastiska unge. Jag var inne igår och tittade i hans journal och läste om hans första dygn. 1,5 timme efter födseln blev han ju alldeles blå. Tydligen hade han syresättning på 60% då. Sicken tur att han kunde få så bra hjälp direkt. Han återhämtade ju sig nästan direkt. Nu två år senare är han galen och väldigt kramgo!




Inga kommentarer: